moonbabymom Gly2406 Zeynepsametaras Emreninannesi- bende günlerdir bunu araştırıyorum doğumundan 10 gün sonra ağlamaları başladı gaz sorunu kolik 4,5 aya geçer dediler gaz geçti ama ağlamaları geçmedi bu sürede hiç uyumuyordu zaten hala uyumuyor derin uykusu yok gibi geliyor bana, uykusu var belli gözünü ovuşturuyor sallamaya kalkıyorum kendini ittiriyor ancak kanguruda 1 saat bütün evi turladığımızda uyuyor gündüz uykuları 30 dk ek gıda 4 5 kaşık anca yiyor mama hala 125 ml içiyor doktorlar çok az diyor ama yemiyor daha fazla, çok hareketli ayağa kalkmayı öğrendi her yere tırmanıyor normal bişey belki ama doğduğundan beri bunları yaparken ve genel olarak sürekli ağlıyor sürekli huzursuz dikkat ediyorum bebek arabasında bile ayakları kıpır kıpır hiç durmuyor aktivite zaten yapamıyoruz dikkati o kadar dağınık ki ilgilenmiyor bile, bebek arabası ve normal arabada durmaya yeni başladı asla durmuyordu, her çocuğun gelişimi farklı bir doktor tanısı da konulmadı ama bebeklerde hiperaktivite belirtilerine baktığımda yukarıda yazdıklarım gibi uyan çok nokta var, biraz uzun oldu ama inanın çok yoruldum artık doktora gittiğimde de eminim tanı için erken olduğunu ya da bunların hepsinin normal olduğunu söylicekler :(