Hatay İskenderundayızz çok kötüyüz dışardayz hiçbir yardım bize ulaşmadı arabada oturuyoruz bahçeli eve sığındık bir yakınımıza evinin girişine oturalım soğuktan korunmak için dedik yaklaşık 10 15 dk önce yine sallandık kucağımda bebeğimle koşarak çıktık dayanamıyorum her dk bir ölüm haberi alıyorum psikolojik olarak iyi değilim çok ağlıyorum elektrik su var çok şükür ama hava şartları berbat birkaç kişi eşliğinde evime girip bebeğimin ihtiyaçlarını aldım ama heryer kapalı marketler yıkıldı şuan kendi ve bebeğimin ihtiyacı yok Allah razı olsun olursa burdan yazacağım çünkü zor durumdayız hepinize teşekkür ederimm