33 haftalık doğdu 2.5 aylık kro yaşı 23 gün kuvezde kaldı çok şükür kavuştuk ama kısa sürdü 1.5 ay geçti aradan bir hafta evvel hastalandı yavrum 4 kere doktora gittik hıc bı sıkıntı yoktu dediler öksürüyordu normal dediler 2 gün sonra bı daha gıttık boğaz enfeksiyonu dediler kımseyle temas etmedı dışarı çakması bizde iyiyiz nerdsn hasta oldu bu çocuk evde hava verdiler 5 gün çok iyiydi tam ıyılestı derken dün gece fenalaştı nefesi kesildi öksürüyor kusuyor Allahım acil doktoru bısey anlamıyor 2 gündür ztn yemıyor yedıklerını kusuyor çok kötü bu sabah gıttık doktor hemen yatış yaptı antibiyotik tedavısıne başlandı öksürükten dolayı bıberonu kabul etmıyor ağızdan kablo gıbı bıseyle beslenmeye basladı ztn 7 günde 10 gr almış sadece cıktıktan sonra beslenmesı duzelır mı eskısı gıbı yer mı ne zaman cıkar lütfen bılgınız varsa yazar mısınız dua eder mısınız