Benim çocuum 3+17 günlük. Az bi tümsekli yatsa hemen bi kalkma girişimleri yukarı kasılmalar. Hele bi elini tutmayagörün hemen beni yukarı çek beni oturt canım anamm der gibi yukarı çekiyor kendini. Belki erken biliyorum ama sizede sorayım dedim siz ne zaman oturtmaya başladınız ?