Ssssraa kardeşim dün gitti İskenderun’a askerlik için. Deniz er eğitim alayımda. Geceden beri konuşuyoruz, bir yıkım yada can kaybı yok askerlerde. Sadece önlem amaçlı binalara giremiyorlarmış. Eğer aynı yerdeyse belki telefonu yanında değil yada şarjı bitmiştir. Haber veremiyordur, içinizi ferah tutun.