Arama kurtarma konusunda çok eğitimsiziz. Bu bizim gerçeğimiz. Seferberlik için nasıl savaşa gidecek şekilde askerlikte eğitim veriliyorsa keşke her aileden insana eğitim verilse. Buna ait devletin ekipman depoları olsa. Sadece AFAD çok yetersiz kalmıyor mu ya. Kac kişi şuan yer altında kendilerine ulaşılmasını bekliyor. Düşündükçe deli oluyorum. Kağıt gibi binalar zaten hiç bir çözümü yok, para yedirip herşey kağıt üzerinde usulüne uygun hale getiriliyor.