Rabbim hepimizden razi olsun..Rabbim bize ne kadar aciz oldugumuzu surekli hatırlatıyor ama insanoglu iste..Bulunduğumuz belediyeler i arayip yardim yerlerini ogrenebiliriz cocuklariniza giydirmediginiz kiyafetler kendi giysilerimiz evimizde battaniye cok ihtiyac var bizimde elimizden bu geliyor..Allah im herkesin kalbine merhamet versin bugun onlar yarin biz.Ona gore hayat kisa biz cocuk yemiyor uyumuyor diye mahvederiz kendimizi simdi ordaki anneler ne yapiyor..Hayatimizi ona gore yasayalim uzmeyelim uzulmeyelim hic bir dert kalici degil iste..Hepinizi Allaha emanet ediyorum lütfen ihtiyaci olanlara iletelim..
@HappyKids durumu sabitlerseniz sevinirim