KumsalAda2 Kan alındı kusma şikayetiyle gittim bu diğer yüksek çıkmış sonucu da perşembe günü göstercem doktora inşallah bişey yoktur çok endişeliym
whitechocolatemochaa KumsalAda2 karaciğer enzimi biraz yüksek ama kusmayla alakası yok diye biliyorum
whitechocolatemochaa KumsalAda2 yakın zamanda hasta olmuş muydu? antibiyotik calpol öksürük şurubu kullandıysa onlar yükseltebilir, aşırı yüksek değil bir aciliyeti yok
whitechocolatemochaa KumsalAda2 he tamam o normal. sarılığı yok o zaman bu değerlerde sıkıntı yok reflüsü olabilir mi acaba kusması var diyosunuz reflü yatağınız var mı?