seyma_1212 2 aylık bebeğimi hem anne sütü hem mamayla besliyorum.. son bir haftadır sadece anne sütünden sonra çok fazla ve fışkırtarak kusuyor. Mamadan sonra öyle bişey olmuyor. Süt ürünleri alerjisi olabilirmi?
edabolukbasi seyma_1212 doktora götürmeden bilemezsiniz sadece fışkırarak kusmak sebebi olmayabilir mukuslu kaka ciltte egzama gibi kızarıklık hırıltılı nefes alıp verme gibi belirtileri de var
Sara1904 seyma_1212 süt alerjisi olsa mamadan sonra da kusar bi Dr gidin isterseniz belkş başka yedıgınız bseydendir