Çok özür diliyorum öncelikle böyle bir günde bebeğin uykusunun ne önemi var diyorum ama annelik işte dünden beri uyumadığı kadar çok uyuyor nedeni ne olabilir gündüzleri asla uyuyan bir bebek değildi dün akşam 9 dan bu yana 3 kez uyandı 1 er saat uyanık kaldı sürekli uyuyor emziriyorum altını değiştiriyorum bir saate esnemeye başlayıp geri uyuyor bebiş sıkıntı olur mu acaba?