Hanımlar oğlumla kan uyuşmazlığımızdan kaynaklı sarılığımız var. 1 gece fototerapi aldı ama hala yükseliyor uyandırmakta emzirmekte sıkıntı yaşıyoruz. Ayakları burnu kulakları altını açın demeyin asla uyanmıyor. Siz yaşadınız mı bu durumu nasıl atlattınız sarılık atlaktıktan sonra kan uyuşmazlığı konusunda sıkıntı yaşar mıyız