Bebeğimde 3 aylık oldu 1 şubatta. O da balgamlı kusuyor. Hem de sapsarı balgam. O kadar moralim bozuk ki. İshal ve karın ağrısı yaptı antibiyotik. O kadar kendini sıkıyor ki sünnette bile bu kadar zorlanmadık biz. Allahım hepsine yardım etsin evlatlarımızın