Buna çok üzüldüm. Sabah haberlerde sesini duydum ama hangi kanal ve kimler konuşuyordu hatırlamıyorum “bizim bir hatamiz da depremde hep yıkılan binaları gösteriyoruz sanıyorlar ki her yer yıkıldı, eski binalar yıkıldı yeniler duruyor ama görmedikleri için hepsi yıkıldı sanıyorlar” gibi şeyler söylediler. Sinir oldum, tabii ki yıkılanlar gösterilecek, o kadar bina yıkılıp cannkayiplari olmuşken biz sağlam olanlara bakıp aaa bak bunlar ayakta iyi tamam mı diyeceğiz sanki.