Merhaba arkadaşlar. Benim oğlum 2 ay 8 günlük. En başından beri oğlum inanılmaz gazlı bir bebek. Sürekli gazı var sancılar hiç bitmiyor. Sab simplex, bigaia, nurse harvey, mommys bliss ve her emzirme öncesi relaktaz kullanıyorum. Kendimde yediğime içtiğime dikkat edip sürekli kimyon çayı içiyorum. Bu kadar ilaç kullanmama rağmen oğlumun bitmek bilmeyen gazı var rahatlayamıyor hiç bir şekilde.gaz sancıları hiç bitmediği için çocuk uyuyamıyor. Hep bir ıkınıp sıkınıyor hiç durmadan. Tam uyutuyorum yatırıyorum başlıyor sancısı kendisini de çok zorluyor gaz çıksın diye uyanıyor ve geri uyuyamıyor. Gece gündüz hep böyle. Aslında gaz çıkarıyor ama nasıl bir gaz varsa çocukta bitmiyor bitmedikçe de hep ağlıyor. Belki bu gibi durum yaşayan vardır aranızda bi çözüm bulduysanız söyleyin lütfen. Tam çocuğun uykuları düzene girsin diye bişeyler yapayım diyorum bu gaz engel oluyor çocuğun hiç bir düzeni yok.