Kbbbb Bebeğim 5 gün 2 saatlik bugün ilk kontroli yapıldı bilirubin 13.16 çıktı deprem nedeniyle poliklinik kapatıldı çocuk doktoru tanıdığınız var mı yada bilgisi olan sizinkiler kaç çıktı ve ne oldu
whitechocolatemochaa Kbbbb çok riskli değil ama sarılığı var çok sık emzirin en iyi bu şekilde atabilirsiniz
Woman35 Kbbbb yarım saatte 1 ya da 1-1.5 saatte bir emzirin iki saati bulmamaya çalışın her iki memeyi de ‘C’ şeklinde tutarak 15-20 dakika emzirin çabucak geçicektir inşallah 🙏🏻
hLLKcK Kbbbb Sık emzirmeye çalışabilirsin sütü aldıkça düşecektir o değer sütün yoksa mama da kullanabilirsin.. Benim olan sütümü de çevrem stresten azaltmıştı sakin ol her bebekte oluyor sarılık..
Zeyneppppduygu Kbbbb merhaba 15 kadar bol beslenme öneriliyor sık sık emzirin hatta bence mamada verebilirsiniz sarılığı geçene kadar
Ohasturk Kbbbb bizim değer de aynıydı sütüm azdı emzirme ve mamayla toparladı çok şükür sürekli emzirin emdikten sonra ağlıyorsa da mama verin