perikizii Çok kötüyüz evimiz perişan 8 aylık bebeğimle sokaklardayız asla çadır yok yardım yok hava buz arabalara sığınıyoruz çok kaybımız var çok tanıdıgmızı kaybettikkk Allahm çok zor heryer yıkıldı çok kötüyüüüüzzz dua edin ne olur 😭😭😭😭😭😭
Bibebek_ perikizii kardeşim Allah yardımcınız olsun başımız sağ olsun rabbim Hızır gibi yardımınıza yetişsin inşallah Allah sabır versin allaha emanet olun 🙏🙏🙏
simiyyy Hatay çok mu kötüuğur mumcu caddesinde bi tanıdığımıza ulaşmaya çalışıyoruz ordakş evler ne durumda biliyor musunuz
perikizii simiyyy hatay Antakya bitiikkk Allahm yardım et şuan arabada oturuyorum kucağımda oğlumla hava çok sert yağmur ateş yyakamjyorz
perikizii Blackcloud iskenderunndayz çadır bile yok enkazdakileri kendi imkanlarla çıkarmaya çalısıuorz çok kötüyüz
perikizii Arkadaşımız ve bebeğini enkazdan çıkaramadılar kaybettik kafayı yicemm dayanamıyprm çok zor allahımmm
perikizii Yeni binalar yok oldu insan canı bu kadar ucuz mu herkes çoluk çocuk sokaklarda tanıdık tanımadık yardım etmeye calısıuorz
Merveoykualp perikizii canım benim cok buyuk gecmis olsun rabbim yarve yardimciniz olsun butun dualarimiz sizinle cok sukurki kurtulmuşsunuz üzüntü icerisinde izliyorum haberleri🥺
Mdngny Allah’ım yardımcınız olsun evde duramıyorum insanları düşündükçe canım yanıyor keşke yardım edebilsek