Cansuu1 benim bildiğimde diş bu kadar ateş yapmaz tahlil yapıldı mı? Bizde üstten iki azıyı yeni çıkardık şimdide köpekler geliyo aşırı huzursuz uykuda bile ağlıyor azıyı yeni çıkarmıştı hala huysuzdu bende bişey vardır belki diye calpol icirip yatirdim rahat uyudu sabah bi baktım köpekler geliyo ama ateş olmadı bi kere 37 olup kendiliğinden düştü azı dişi patlamadan önce cok sismisti kizarmisti ve kan oturmuş gibiydi