Arkadaşlar lütfen kan bağışında bulunabilecek herkesin Kızılay’a müracaat etmesini istiyoruz depremden dolayı çok fazla yaralı ve çok fazla kana ihtiyaç var Kızılay ’dayım şuanda bütün her yerde duyurmamız istendi nolursunuz en azından ufacık bile olsa bir yardımımız dokunsun lütfen göz ardı etmeyin🙏🥺