merkursavascisi_06 Allah yardim etsin, bir daha yaşatmasın inşallah. Kesinlikle bende sizin gibiyim. Anne olmadan önce de böyle deprem haberlerine vs ağlardım üzülürdüm elimden geldiğince yardım ederdim ama şu an bir evladım varken bunları gormek çok daha zor geldi bana. Yani anne baba kurtulmuş ama bebek enkaz altında kalmış mesela, o annenin çaresizliğinı acısını düşündükçe kalbim sıkışıyor, ya benim başıma gelse diyorum. Evladıma sesimi yükselttigim her dakika için kendime lanet ediyorum, öpüp kokluyorum uyurken yanından kalkmak istemiyorum. Hiç bir evladın canı yanmasın, anne babalar evlatsız kalmasın, evlatlar ailesini kaybetmesin. Rabbım herkese yardım etsin inşallah içim yanıyor kalbim sıkışıyor zor çok zor.