ece_arel Herkes apartmanında dolaşsın herkesin verebileceği maddi ve kıyafet vardır illaki tek elden toplayıp yardım toplama alanlarına götürelim maddi durumum olmadığı için fazla bir yardım yapamıyorum ama oğlumun etiketli kıyafetleri var hiç giyilmemiş mama ve bez alıcam 5 er kutu biberon emzik falan e bebekte indirim varken hazır göndericem ayrıca apartmanda yardım toplama alanına gidemeyenler için ben gidicem sizde böyle yapabilirsiniz bahane bulan çok hava soğuk çıkamıyorum diyorlar mesela onlar için oğlumu eşime bırakıp yardım toplama alanına gidicem eve 45 dk yürüyerek herkesin verdiklerini götürücem Konum : Çorlu
Laren ece_arel Bende Silivri’deyim bizim site topluyor yardımları yapıyoruz ama sitede oturmayanlar da yakınlarda ki okullar ve partiler topluyor haberiniz olsun
Baakpnr- ece_arel ben sabah hemen hazırladım hem bebekler için hem de kadın ve erkekler ıcın bir çuval yolladık şimdi maddi destek yapıyoruz hepimiz 10-20 demeden yardım etmeliyiz durum bence gördüğümüzden çok daha kötü
oglumubeklerken Baakpnr- oğlumun küçülen kıyafetleri var kışlık olanlar ama yollayıp yollamaya konusunda emin olamıyorum, kullanılmamış istedikleri için, gidip kıyafet almaya vakit yok. Yanlış birsey yapmakta istemiyorum kullanılmış kıyafet yollayarak.
Ozgeruya ece_arel bnde çorlu’dayim bende yardim için bakıcam biseyler maddi veya giyecek mama vs. Cok iyi düşünmüşunuz
ece_arel Ozgeruya ah keşke oraya gidip kendi ellerimle götürme imkanım olsa içim gidiyor içim bizim burada beklenen deprem geliyor sürekli gözümün önüne ne yapıcaz biz Allah yardım etsin herkese
Kayraaa59 ece_arel malkaradayım bende. Belediyemiz topluyor evden de alıyor. Belediyeyi ara canım evden alırlar. Yalnız kullanılmış olmayacak kötü durumda olmayacak buna dikkat ederek toplayalım güzel anneler
_Asilin_Annesi_ Kayraaa59 temiz kullanılmış eşyalar kabul edilmiyor mu ne yazık ki şuan maddi olarak yeni kıyafet alabilecek durumda değiliz
_Asilin_Annesi_ ece_arel benim de konum Çorlu. Eşimin işyeri yardım gonderecekmis maddi imkanım yok fakat bebeğimin küçülmüş esyalarini göndersem ayıp olur mu yani etiketli vs değil ama temiz kullanılmış. Yada bizim eşyalarımız yine etiketli değil fakat temiz kullanılmış yardım ederken yanlış birşey de yapmak istemem.
oglumubeklerken _Asilin_Annesi_ bende aynısını düşünüyorum sadece 1 2 kez giydirdiğim kıyafetler var oğluma, yani ayıp etmek yanlış birsey yapmak istemiyorum, kıyafet alışverişi yapmak için çıkmaya vakit tok, bez vs de alacağım marketten ama evdeki kıyafetleri gönderip göndermeme konusunda emin olamıyorum tertemiz kiyafetler
_Asilin_Annesi_ oglumubeklerken ben de aynı durumdayım çok temiz eşyaları var ama rencide edilmiş hissedilmesini istemiyorum çok kararsız kaldım
Kayraaa59 _Asilin_Annesi_ edilmiyor canım Kızılay ve afaddan gelen bilgiye göre diyorlar. Belediyeler kullanılmış kabul etmiyor. Oğlumun tertemiz kıyafetleri var belki bir kez giydi ama almıyorlar. Dediğin gibi herkes maddi açıdan uygun değil maalesef. Ben elimden geldiğince bez mama alıp göndereceğim. Dediğim gibi eğer gönderecek olursanız belediyeyi arayın onlar gelip alıyor bebeğinizi bırakıp çıkmayın. Tekirdağ ve ilçe belediyeleri bu şekilde yapıyor
Tatli_Bir_Anne_ ece_arel O kadar nefret ediyorum ki, deprem oluyor biz yine e bebeği kazandırıp yardım ulastiriyoruz e bebek nerede, hiç mi vicdan yok ya, niye bir yardim faaliyeti başlatmıyor, garibin gurabanin gıdım gıdım desteğine terkediyor o bebeleri