Minkpndam aşkım dışarıda felaket bir rüzgar+kar yağışı var göz gözü görmüyor sisten, rüzgar ve kardan yedi aylık bebekle aşağıda ne yapabilirimki arabada eşimde 🙄 üstelik ben kırşwhirdeyim evet çok bariz hissediliyor deprem ama bi bina yıkacak kadar olmuyor buradakiler biraz fazla telaş yaptı sonuçta depremin olduğu il ve yakın iller daha büyük tehlike altında oralara yardım edilmeli🙏🏻