Merhabalar, menenjit aşısını bizim sağlık ocağı yapmıyor. Doktorumuzun olduğu hastane de doktorun yaptığını ve randevu alıp muayene ücreti vermemiz gerektiğini söylüyor. Aşı 2. ayda, bir sonraki muayene 3. ayda. Fazladan muayene ücreti vermek istemiyorum. Sizler nerelerde yaptırdınız?