Bebeğim 10 15 gün önce hastaydı. İsalide vardı öksürük hırıltı hava falan verildi. 6 aylık ek gıdaya başlamıştık. Doktor isali olduğu için tadımlara ara ver besin alerjisi olursa isali devam ederse meyden olduğunu anlayamayız dedi. Bebek iyi oldu ama çok az cıvık kaka yapıyordu zaten normalde de kakamız çok katı değil. 3 gün yumurta verdim ben bugün biraz baya cıvık kaka yapmış acaba yumurta alerjisi var da isal mi yapıyor bebeğime. Döküntü kızarıklık kusma falan yok. Başına gelen var mı yardımcı olur musunuz ne yapmalıyım