Meliisa Dün akşam İstanbul’da büyük fırtına vardı. Evden çok hissettim ve çok korktum. İçimde nedense bir deprem korkusu vardı. Hep tetikte uyudum. Uyudum, uyandım sürekli. Ve sabah bu haberi aldık. Çok büyük acı. Bu acının tarifi yoktur diye düşünüyorum. Allah’ım deprem bölgesinde olanlara yardım etsin. 🙏🏼 Gerçekten büyük bir felaket. Bu kış ayında ne yaparlar, nereye giderler ne yerler ne içerler. Acıları çok büyük. Bebeğim 8 aylık ağlıyorum, görmesini istemiyorum beni ağlarken ama elimde değil.