frdvsntrk MERHABA ANNELER, EN İYİ, EN KULLANIŞLI, SALLANAN PARK BEŞİK MODELİ NEDİR ? YA DA KULLANIŞLI BEBEK YATAĞI ÖNEREBİLİR MİSİNİZ ACİLL ? TAŞINACAĞIZ DİYE BEBEĞİME BEŞİK ALMADIM ACİL ALMAM LAZIM
0401emir frdvsntrk baby2go kullandım ben eşimin memleketine tatile gittik kayınpederim almış gayet memnun kaldım.
Pelvan frdvsntrk prego kullanıyorum cok memnunum büyük 1 senedir gittigim her yer gotrdum hafif kolay kurulun sadece biraz büyük acinca yer kaplama acisindan ama ben bilerek büyük istedim epey yatsin diye 😊
MuhammedAmine frdvsntrk holmer marka park yatak aldım hepsi burada sitesinden çok memnun kaldım 450 liraya almıştım arkadaşım joie aldı 1000 küsür liraya benimki ile birebir aynı kumaş kalite
Ozlemrah frdvsntrk canım hiç tavsiye etmem ben aldım çok pişmanım sallansada iyi sallanmıyor ve sallanırken çok ses çıkıyor
Ozlemrah frdvsntrk ahşap beşiklerden al en iyisi onlar evde 3 beşik var bir hamak , küçük beşik park yatak hiç birinden memnun kalmadım yada benim kızım da sıkıntı var uymuyor bile park yatakta
Asliiiihan frdvsntrk internetten aldık chippolino bulgar malı bence taş gibi 3 çocuk büyütür ve bence diğer en iyi diye saydığımız prego nunna falan birçoğuyla yarışır yine olda yine bunu alırdım
Asliiiihan https://urun.gittigidiyor.com/bebek-anne/chipolino-casablanca-neo-isikli-ve-titresimli-arakatli-sallanabilir-park-yatak-3renk-482868993?utm_source=google-pla&utm_medium=paid-search&utm_content=91220865087&utm_term=31478369487&ga_prodid=482868993&ga_merchantid=124326482&scxid=14489-145818-2357-0&sc_gcsp=gg&gclsrc=aw.ds&&gclid=EAIaIQobChMIn5KSiL-X5QIVA8YYCh0XyAANEAQYAyABEgIhafD_BwE
Janss frdvsntrk Prego 8024,çok memnunum . Sallanırken gıcırdamıyor ve kaymıyor . Cosmos modeli de çok kullanışlı .
Nzl_hilal Park yatak hiç önermiyorum canım öyle fptolarda gördüğüm gibi değişmiş bizde almak için gittik almadık bebeğin kaç aylık bilmiyorum. Ayağa kalktığı zamanlar onu devirme ihtimali çok yüksek çünkü şok hafif benim bebeğim 8 bucuk aylık ayaklandığı için almayı düşünmedim büyük beşik arayışımdayız şuanda
frdvsntrk Nzl_hilal benim bebeğim de 4 aylık olacak nasipse 🧿 bi arkadaşım da aynısı dedi tırmanıp kendisini atıyormuş oğlu daha 1 yaşında olmasına rağmen ahşap beşik de almışlar yine sıkıntı en son yerde yatırıyormuş 😂
Nzl_hilal frdvsntrk maşallah canım bi kaç aya ayaklanır zaten o zaman sıkıntı bizimki beşikten sarkmaya çalışıyo falan biz çok korkuyoruz düşücek diye büyük beşik arıyoruz işte bulursak uyguna alıcaz. Park yatak alma derim parana yazık
frdvsntrk Nzl_hilal cümlemizinkine maşaallah 🤲🏻 rabbim korusun hepsini inşaallah.. o zaman en güzeli yer yatağı yapmak 😓