Hkshkshsk Kizlar deprem devam ediyor lütfen durdu diye eve girmeyin eve girdiyseniz kendinize çanta hazırlayin ve evden çıkın uzun bı sure girmeyin biliyorum dışarısı soğuk ama daha güvenli lütfen yardım edin pattaniye erzak ne varsa destek olun şimdi halamla konuştum tekrar deprem oldu diye bağırdı telefon kesildi yeminle korkudan elim ayağım titredi eve girmeyin
AyazMerve Hkshkshsk 7,5 olmuş tekrar. Çok üzülüyorum Rabbim herkese yardım etsin 😥Stresten mafoldum oradaki insanları düşünüyorum hep , 3 büyük deprem yaşadım hayatım boyunca çok iyi anlıyorum onları. Büyük depremleri arka arkaya yaşıyorlar çok zor çok 🥺
elizabeth Hkshkshsk bir yandan deprem bir yandan hava soğuk allahım yardım etsin. Deprem bölgesinde yakınları olanlar, bizler gibi uzakta olanlar da psikolojik olarak bitmiş durumda ordakileri düşünemiyorum bile. Rabbim hepimizin yardımcısı olsun bitsin artık.
Annemm-123 Hkshkshsk devamlı oluyor deprem Allahım yardımcıları olsun şuan canlı yayında bile birsürü ev yıkıldı sakın evlere girmeyin .
queen_mom Hkshkshsk kocaelideyim birazönce olan deprem de burayı da etkiledi galiba avize sallanıyor du. Allah yardımcımız olsun . depremzedelere Allah yardım etsin sabırlar versin. Hayatını kaybedenlerin mekanları cennet olsun.yakinlarina sabırlar versin Allah . Çok zor Allah yaşatmasın aynılarını
Adababy Hkshkshsk ben istanbuldayım ama en az yaşayanlar kadar yaşıyorum geceden beri izliyorum uyumuyorum allah yarıdmcıları olsun inşallah 🙏
MyDarlingSon Adababy ah bende bende sabah wc kalkmıştım tele bakim dedim çok kötü oldum 17 ağustosu yasadığim için cok iyi biliyorum sanki yaşadim tekrar içim gidiyor Allahım yardım etsin herkese 😭🙏
Annemm-123 elizabeth kuzenlerim ve amcamlar antepte sokakta kaldılar az önceye kadar 3 yaşında oğlu var çok soğuk donuyoruz dediler şimdi ordu evindeler . Allah yardımcıları olsun
Hkshkshsk elizabeth amin canım biz halen cenaze haberleri alıyoruz akrabalardan Rabbim korusun onları babam gitmek istedi izin vermedik orası kötü ne kadar ailesi orda olsada izin vermedik
elizabeth Annemm-123 yaa deme🥺ağladım resmen ya içim gidiyor, dua etmekten, yardım göndermekten başka yapacak bi şeyimiz yok. Allah yardımcıları olsun
Hkshkshsk queen_mom Rabbim herkesin yardımcısı olsun bizede tedbir almak düşüyor çantaları izi hazır edin kapı önünde kalsın kurtulma şansınız olursa bari dışarda madur olmayın
BelisMelis411 queen_mom kocaelının neresındensınız benmhıc farketmedım stresten zaten hep basımmdonuyor gıbı oluyor
Sleepwalker Hkshkshsk cok geçmiş olsun sabahtan beri içim acıyor ağlamaktan sanki yakinlarimi kaybetmis gibiyim allah yardimciniz olsun 😢😢😢
Hkshkshsk Sleepwalker sabahtan beri cenaze haberleri alıyorum eniştem yengemin amcası arakadaslarim yemine basım agri giriyor korkudan çanta hazırladım İstanbul’dayım kurtulma şansım olursa bari dışarda donmayalim diye sırf oğlumun eşyalarıyla doldurdum
elizabeth Hkshkshsk yok vermeyin ben de asla vermezdim. Çok üzgünüm geceden beri uyku girmedi gözüme.
queen_mom Hkshkshsk Amin 🤲 evet çanta yaptım kapıya koydum. Allah yaşatmasın bidaha kimseye bu felâketi
Sleepwalker Hkshkshsk ah canim allah rahmet eylesin yakinlarina çok zor bende sabahtan beri kendimde degilim cok zor
Hkshkshsk Deletedmom_62 dayimlar amcamlar hepsi sağ eniştem yengemin amcası hanımı bı kaç arkadaşımın ölüm haberini aldım evde delirmek üzereyim