Arkadaşlar oturduğum yerde içim içimi yiyor ne yapabilirim diye yüzlerce yardım çağrısı var Twitter da ama paylaşımları yaparken güvenilir yerlerden yapalım Haluk Levent afat gibi. Şuna o kadar kötü niyetliler var ki sırf etkileşim almak için yapanlar var. Allahım herkesin yardımcısı olsun. Yardım konusunda da mümkün olduğunca güvenilir yerlere yönelelim yetkililer öncelik olarak battaniye mont diyor bez mama gibi şeyleri söylüyor. Yardım yapmadan önce dikkatli okuyup yardımımızı yapalım. Çok yorulma oluyormuş ayıklama zor oluyormuş. Aklıma gelen güvenilir kullanıcıların paylaşımlarını rt yapmak ki yetkililere afat a çağrılar ulaşsın