Beraninannesii Allah bir daha yaşatmasın , fakat o an bunlar kimsenin aklına gelmez bence. Evde duran deprem çantası vs gereksiz geliyor bana. Hani bunlar arabada filan olsa daha iyi. Ya da dışarda bir yerde ulaşılabilen yerde.17 Ağustos ve Düzce depremini yaşadığımda kendimi dışarı attım sadece. Başka birşey yapamadık