Funda_yakut Bebeğim 1 haftalık uyutuyorum beşiğine koyunca mızıklayıp ağlayıp uyanıyor uykuya dalamıyor sanırım kucağımda uyuyor bu normal mi ?
S_H_FS Funda_yakut Canım valla bizde 2 haftalığız emziriyorum gazını çıkartıyorum beşiğine koydum da uyanıyor bı dalgın uyumuyor yaaa niye öyle oluyor bende bilemedim ya Korkuyorum acaba bir yeri mi ağrıyor ki diye
Ecetrn Çok normal sizi istiyor anne sıcaklığını kokusunu bol bol sarılın kucağınızda iyice daldıktan sonra koyun beşiğine
Funda_yakut Ecetrn Zaten sürekli kucağımda o zaman da aynısını yapıyor sadece kucağımda olduğu için uyanmıyor gazını çıkarttım gazı yok ama neden böyle 😓