Arenimo Evet yardım edilmeli bu konuşulmalı ama cevap vermeden de geçemedim. Eski binalara ne yapılacak diye sormanız çok saçma değil mi cidden? Binalara bakıp depreme karşı dayanıksız olduğu tespit edilip, yıkılarak daha sağlam yapılması istenir. Ve yapılan binaları kontrol etmek gerekir. Ya daha 3 yıllık yeni bina bile yıkılmış. Öylece oturup beklemek doğru mu? Türkiye deprem ülkesi zaten. Daha fazla dikkat edilmesi gerekmiyor mu? Bu insanların bu duruma gelmemesi gerekiyor. Devlet hastaneleri bile yıkılmış, en ihtiyaç olan yer halbuki. Bunların görmezden gelinmemesi gerekiyor