Güzel anneler selam. Ben üniversite harcı yatırmadım buyuk ihtimalle pasif olarak görünüyorum. O yüzden şimdi bide 2.ye hamileyi m üniversite okuduğum şehir de değil başka şehir de yaşıyorum. O yüzden kendi kendime dedim ki lise mezunu kpssine gireyim. Sorum aslında şu kpss çalışan annelerin önereceği yayın evi kitap ya da telefonunda kullandığı bi uygulama var mı? Valla yardımcı olursanız sevinirim.