Hilaldl8 Alerjik bebeklerin mamalarını devlet karşılıyormuş. Kullanan var mı hanımlar çok pahalı çünkü. Nasıl yapıyoruz normal çocuk doktorunun raporu yeterli mi yoksa alerji doktoruna mı gitmeliyiz ve raporu alıp mamayı nereden temin ediyoruz ?
edabolukbasi Hilaldl8 evet devlet karşılıyor çocuk doktoru yazıyor raporu eczaneden temin ediyorsunuz sipariş üzerine geliyor normal market e bebek gibi yerlerde satılmıyor
sb- Hilaldl8 hastaneye göre değişiyor çocuk doktorunuzun hastanesinde çocuk alerji ya da çocuk gastroentoloji bölümleri ve uzman doktorları varsa çocuk doktoru çıkaramıyor raporu
2603 Hilaldl8 karşılıyormuş biz de yeni öğrendik kaç aydın 10 gün için de bitiyor 475 TL ödüyorduk artık kredi kartı dayanmadı burda karşıladığını öğrendim baştan kimse bilgilendirmedi doktorumuz
Ucansupurge Hilaldl8 devlet 2yasa kadar karşılıyor. 1 kere rapor cikartmaniz yeterli her ay eczaneden toplu şekilde mamayı alıyorsun
Ucansupurge 2603 Sigorta yoksa belki. Ben raporlu mama kullandım hiçbir ücret ödemeden aylık 12 kutu mama alıyordum.