Essen1993 Oğluma bebelac gold 2 kullanıyordum ama hiç bir yerde bulamıyorum ve kokusuda değişmeye başladı başka mamaya geçirmek istiyorum Hip kullandık ilk 6 ay evolvia denedık hippin ücreti yükselmiş bayağ sizin önerebileceğiniz mama var mı