Bu kitabı duymuşsunuzdur yazarlarından biri cem kınacı nükleer tıp uzmanı kendi otizmli oğlu için araştırmalar yapmaya başlamış ve belli bir noktaya kadar tedavi edebilmiş otizme beyindeki ağır metallerin sebep oldugunu söylüyor bunları vücuttan attıktan sonra beyni oksijen tedavisi ile onarmayı amaçlayan bir tedavi yöntemi geliştirmiş otizmli bir çocuk annesi olarak duyduğum her şeyde ümitleniyorum çoğu yerde bu yöntemin kanıtlanmış bir faydası olmadığı yazıyor çok pahalı bir tedavi malesef işe yarayacağını bilsem hiç önemli değil ama boşa uğraşmış olmaktan korkuyorum
bu yöntem hakkında hiç deneyimini paylaşabilecek birini bulamadım bilgisi olan ve ya çevresinde bu tedaviyi deneyen biri var mı?