Bende artçıların olduğu illere bir komşu ilde oturuyorum. Sabah 8 de uyandım , 8 den beri donuğum öylece oturuyorum . Yaşananları düşünüyorum, insanları.. Korkuyorum.. Allahım birdaha yaşatmasın , beterinden korusun hepimizi.Bebekleri , çocukları düşünüyorum çok kötü oluyorum Allahım yardımcıları olsun soğuk kış gününde memleketin başına gelenlere bak…