Aysnrsdt_20 Oğlumun karnından çok fazla ses çıkıyor sanırım sebebi gaz Sıcak tutuyorum onu beslenmeden sonra gazını alıyorum ama bu ses bir türlü geçmiyor Aynı şeyi yaşayan var mı sebep açlık ya da gaz dışında bişey olabilir mi
2603 Aysnrsdt_20 bizim de çok gurulduyor alerjiden dolayı diyor doktorumuz laktoz intoleransı var bir de
Gamzelim11 Bend bekliyim burda çünkü benim bebekte acıkınca karnı gurulduruyir sadece acıkınca duyuyorum kaynanamda usutmusssun çocuğu diyor oysaki ev çok sıcak sürekli kontrol ediyorum usumesi imkansız
Aysnrsdt_20 Bende sıcaklığı sürekli kontrol ediyorum 20 23 derece arasında bebeğimi de güzel giydiriyorum karnını da doyuruyorum ama geçmiyor bu ses bir türlü Sebebini bulamadıkça da stres oluyorum
2603 Aysnrsdt_20 bizim de öyle her bebek bir olmaz ama laktoz intorelansı var süt ve süt ürünlerini hazmedemiyor alerjik