2603 Nutrıcıa neocate gold alerji maması satan var mı çilekli ya da vanilya olur 1 hafta da mama bitiyor 475 TL vermekten yorulduk artık 😭😭
Yagizarel 2603 raporla alabilirsiniz biz farklı bir markayı kullandık hep raporla aldık alerji Dr rapor çıkartıyor kendisi yazıyor
edabolukbasi 2603 alerji doktoru yazar mı bilmiyorum da benim çocuk doktorum yazdı raporlu devlet karşılıyor neden parayla aldınız ki
simsimum 2603 alerji doktoru da çocuk doktoru da yazar canım niye o kadar para veriyosun raporunu cikart aile sağlığı bile yazar sana o mamayi
2603 edabolukbasi kimse bize bir şey demedi ki özel kliniğe gidiyoruz çocuk doktoruna bilgilendirmedi burdan öğrendim devletin verdiğini
2603 simsimum diyorum ya kimse söylemedi burası olmasa öğrenemicektim eczaneyi aradık %20 sini sen ödüyorsun gene diyor öyle bir şey var mj
Dlk55blt-rdvn simsimum rapor bir mama markasına özel çıkartılmıyor değil mi biz aptamilinkini aldık beğenmedi başka bi markayı alabilir miyiz aynı raporla
Guleryuz99 2603 2 yaşından once çocuk alerji veya çocuk gastreontoloji yazıyor , 2 yaşından sonra sadece çocuk gastreontoloji yazabiliyor. Ve 5 kuruş ücret ödemiyorsunuz devlet karşılıyor. Bunu size söylememeleri çok sacmaaaa. Özellikte doktorunuzun
Neslihaninci 2603 alerji uzmanları rapor çıkarıyor boşuna o kadar para vermişsiniz keşke bilgilendirselerdi sizi😕 isterseniz elimde evolvia rp2 var ücretsiz verebilirim
2603 Neslihaninci şu an gittik çocuk doktorundan yalvar yakar çıkarttık çıkarmıyordu alerji doktoruna gidin dedi
Nehir68 Neslihaninci bana yollarmısınız kargo karşıdan ödemeli yollayın varsa nolur çok ihtiyacım var