Çok çok çok geçmiş olsun Allah’ım göçük altında kalan insanlarimiza hayırla sağlıkla ulasabilmeyi nasip etsin inşallah .annen baban benim akrabam Adana’da çok şükür iyiler annem olsun babam olsun çok korktuk diyorlar çok çok sallandı diyorlar eşimin ailesi Kayseri’de ve Kayseri’de çok çok sallanmis çok şükür benim tanıtıklarim iyi ben Erzincan’da kalıyorum bnde hissettim ama o kadar korkulacak kadar değil inşallah çok çok ölen olmaz