Anneler şuan öyle üzgünüm ki. Dün gece çok kötü bir gece geçirdik kızım gece hiç uyumadı artık kendimde değildim uyanık kalmaya çalıştım ama gece gram uyku uyumadık. Bebeğimi ne tarafa aldıysam uyumadı durmadı döndü durdu benimde iki dk içimin geçmesiyle yavrum düşmüş. Ben fark edince yerde oturuyordu. Kucağıma almamla sustu. Ağlamadı pek . Emdi yarım saat uyudu. Şuan oynuyor . Kafada şişlik veya başka belirti yok . Burada okuduğum kadarıyla gözlerde kayma , kusma gibi belirtiler olması lazım değil mi? Vicdanen çok kötüyüm