Sakarya’da yaşıyorum Kızılay’a kan vermek istiyorum çarşıya çıkacağım birazdan illa ki bulurum meydanlarda oluyordu her zaman Kızılay arabaları. Yani kan vermek işe yarar mı depremzedeler için bilemiyorum depremzedelere uzaktayım ulaştırırlar mı hemen sistem nasıl işliyor