Çok zor. Elazığ’da yaşıyorum artık sallana sallana alıştım sanıyordum. Benim ailem Antep’te depremin merkez üssü olan yerde yaşıyor. Eşimin ailesi Maraşta. Her ikiside depremi tüm şiddeti ile yaşadı evden çıkabilmiş olmalarına şükürler ediyorum ancak haber alamadığımız yakınlarımız var.