acabahamilemiyim Kızlar ne yapacağım bilmiyprum 3 aylık hamileyim kasık ağrım var. Depremden sonra oldu
Duyulurum acabahamilemiyim çok geçmiş olsun, evinizde misiniz? ben de üç aylık gebeyim strese bağlı ağrılar olabiliyor.
beyzagl444 acabahamilemiyim benimde hamileyken oyle olmustum stres yapmayin dinlenin. kanamaniz olmamasina dikkat edin.
TRTCOCUK acabahamilemiyim korkudan olmuştur çünkü saat 4 ten beri kramplar giriyor vücuduma uyuyamıyorum bile korkudan dua edin dinlenin dicemde nasıl olacak bilmiyorum
Kzlrmk Kendinizi o korku ile çok kastıysanız ondan olmuştur büyük ihtimalle kanama olmamasına dikkat edin ağrınız geçmez ise bi doktorunuza gözükün
acabahamilemiyim Kzlrmk evet deprem uzun sürdü kızımın yanına gidip geçmesini bekledim kendimi çok kastım maalesef kızım için çok korktum
acabahamilemiyim Duyulurum hemen annemlere çıktık geldik onlaeın evi müstakil diye evet çok strese girdim
acabahamilemiyim Kzlrmk cümleten çok geçmş olsun evde de hasar var kolonun dibinde durdum kızımla geçmesini bekledim dolaplar gözümün önünde gidip geldi ev yıkılacak işte öleceğiz artık dedim çok korktum Allah en hayırlısıbı versin
acabahamilemiyim TRTCOCUK evet korktum zaten ilk sarsıntıyla uyandım kızımın odasına gittim belki saniyelik oldu her şey ama yıl gibi geldi kendimden çok kızım için korktum 🙏 Allah yavrularımızı korusun
mucizem_200921 acabahamilemiyim o anki korkuyla kastıysanız kendinizi ondn kaynaklanabilir bende İzmir depreminde hamileydim ama kanama ve çok şiddetli ağrı olursa hastaneye git cnm
Kzlrmk acabahamilemiyim rabbim güç versin cok zor izliyoruz yüreğimiz ağzımızda biizm burayıda vurdu gece 2 kere oldu en sonda 2 gibi 6.1 olrak şiddetli sallandı herkes dışarı cıktı suan herkes ailesi ile toplu güvenli yerlerde kalıyor devamı olacak dendi işte diken üstünde kalıyoruz
Adamelis12 acabahamilemiyim korkudan dolayı kendizi kastiginiz için olmuştur ama.mutlaka hastaneye gidip kontrol ettirin doktorunuza ulaşabilirseniz ulaşıp bilgi alın mutlaka 🙏 deprem piskolojisi çok kotu bir şey sakin kalmaya calisin 🙏
acabahamilemiyim Adamelis12 hklısınız birazdan gideceğim inanılmaz kasık ağrım var çok teşekkür ederim 🎈