MinelAskEla Arkadaşlar çok geçmiş olsun. Rabbim beterinden korusun . Deprem bölgesimdeki arkadaşlar iyimisiniz yapabileceğimiz birşey olursa yazın lütfen .
TRTCOCUK MinelAskEla Diyarbakırda yeni eve girdim ama korkarak evdeyim yine olur diye çocuklarım uyuyur bende haber izliyorum dua ediyorum başka yapacak bişey yok AFAD bildiri yapilda kan verirsin diye durumu iyi olan kizalaya kan versin rabbim yardimcimiz olsun
maysa-19 MinelAskEla arkadaşlar kan sevkiyatı diye bı paylaşım gördüm haber kanalı paylaşıminda.imkani olan farklı şehirde olsa gidip kan verebilir.haber kanalı sayfasında Kızılay paylasimiyla.
mucizem_200921 MinelAskEla Allah razı olsun cnm şükür şuan iyyz ama bi çok can şuan enkaz altında dualarınız eksik etmeyin
MinelAskEla TRTCOCUK Amin canım rabbim yardımcınız olsun. Rabbim çocuklarımızı korusun melekler kanatlarıni gersin.
MinelAskEla mucizem_200921 Allahım beterinden korusun inşallah canım çok dikkat edin . Allah’ım enkazda kalanlara yardımcı olsun
mucizem_200921 MinelAskEla amin inşallah cnm 14 kişi yakınımızı kaybetik 4 kişi halla enkazda dualarınızı eksik etmeyin
Balbademim3 mucizem_200921 Başınız sağolsun canım 😔 Allah yardımcınız olsun, rabbim enkazdakilerin sağ salim çıkarılmasını kolaylaştırsn dayanma gücü versin 🙏🏻
mucizem_200921 MinelAskEla keşke gelse ya çok kötü durumdayz her saat bi ölüm haberi aldık olan 4 kişiyi de kaybetik