Kızlar merhaba
Doğum iznim birkaç gün sonra bitiyor. Bebeğim daha 3 aylık ve bana ihtiyacı var.Mama içmiyor biberon emzik almıyor. Sadece anne sütü içiyor ve memeden de ayrılmıyor. Mecburen bir müddet daha kendim bakmak zorundayım. Açıkçası çok küçük olduğu içinde bırakmak istemiyorum en azından 5 buçuk 6 aylık olana kadar
Ben bu doğum iznimi nasıl uzatabilirim. Bazı iş yerleri heyet raporunu kabul etmiyormus diye duydum ama bana saçma geldi.yada 10+10+10 gün rapor yazılabilir diyolar.
Kime sorsan faklı bişey diyor. Sizler nasıl yaptınız . Bilgisi olan yardımcı olabilir mi