Egiskom Oturdum ağlıyorum. Ordaki insanları düşünüyorum. Nasıl uzanıcaz o insanlara,nasıl yardım edicez, enkaz altında kalanlar varmış. Nolur dua edelim elimizden bu geliyor. Sabır Ya Rabbi sabır. Ülkemizin üstünde ki şu kötü rüzgar artık geçsin gitsin. 😞
yagmuraltintas Egiskom izmir depremini yaşamış biri olarak ne olduğunu biliyorum onlara ses olalım yalnız bırakmalıyım çok zor çok
gulsene1998 Egiskom ben bingölde yaşıyorum başta bura sandım aşağı indikten sonra öğrendim maraş oldğunu dolayısıyla adıyaman oraya daha yakın oldğu için oralar hep yıkılmış annemler perişan komşularımız enkaz altında ben sıcacık evimde otururken onlar eve yaklaşamıyor bu soğukta nolur dua edin komşularımıza ve depremden etkilenen herkese😖
NilDenizim Egiskom cok kötüydü bebegim mamasını bezini alamadan corapsız cıktım aşlahım o kadar sallandı ki
Egiskom gulsene1998 Allah yardımcıları olsun, hiç sormayın kahvaltı edesim gelmiyor ordakileri düşününce. Yaşayanlar kadar hissedemeyiz ama içim yanıyor inanın. Çok zor çok. Bir sürü bina yıkılmış yetecek mi kurtarma ekipleri herkes yardım etse bilinçli bir şekilde . Düşünemiyorum
Egiskom NilDenizim şuan napıyorsunuz eve girebildiniz mi. Hava da çok soğuk ya :( yardım edip bir yerlere götürülüyor mu insanlar
NilDenizim Egiskom eve giremedik kalcak yerimiz yok adanada antalyaya geldik ailemizin yanına şükür iyiyiz.
Eymen14 Egiskom Kızılaya kan verebiliyorsanız kan verin belediyeler yardım toplamaya başlar oraya yardım edebilirsiniz