Kızlar sabah saat 4 buçuk civarı bı sallantiyla uyandık gittikçe hızlandı dedik aha walla ev çöküyor 😭21 yaşındayım gördüğüm 3 cu deprem ama böylesini görmedim suanlik bizde bişey yok ama bazı binalar yıkıldı ambulans polis itfaiye sesi durmuyor 4 ten beri basım bile hala dönüyor rabbim zordakilerin yardımcısı olsun herkese geçmiş olsun