Aynr422 bizdede aynı durum vardı 2 doktor değiştirdim ikiside hep emzirdikten sonra mama ver dedi ben emzirme danışmanıyla görüşüyorum şuan bebeğin ağlamasında bir sürü faktör var hatta biri 5 .-6 . Hafta büyüme atağı haftası olması ben 4 gün sadece emzirdim mama vermedim 4 gün önceki kilosunu biliyordum sonra sağlık ocağına gittim tartı yapıldı 200 Gr almış kafam rahatladı öyle yapıp ağlma sebeplerini düşürebilirsiniz kilo alımı normalse aç değildir başka bir kritere bakarsınız