Mardindeyiz. Öğretmenim. 1 gün tatil edildi depremden dolayı. Ben travma yaşamış gibi hissediyorum. Okula Sanki hiç gidemeyecekmisim gibi. Nasıl bırakırız bebeklerimizi evlerde. Nasıl olacak sizce? Devam eder mi okullar bir süre daha tatil mi olur. Olağanüstü bir durum çünkü