otomatikanne 99 depremini yaşayan biri olarak gözlerim yaş içerisinde takip ediyorum tüm haberleri, 4.seviye alarm ilan edilmiş. Sabah daha çok yüzü belli olacaktır yaşanan kara gecenin, orda olan tüm herkesin allah yardımcısı olsun. Herkese çok geçmiş olsun…
Zeynep1903 otomatikanne gercekten bende öyle yasayanlardanım o depremı 🥺 eşim ise giderken söyledi bi bakayım dedim gözlerim görme olaydı keske gercek olmasaydı şoktayım hala şaşkınlıkla takıp edıyorum Allah yardımcıları olsun 😢
Baakpnr- otomatikanne Afyondayım burda oldu mu olmadı mı bilmiyorum ama şu an bile ağlıyorum ülkem için o kadar üzgünüm ki . Maraş pazarcıkta bir arkadaşım var 2,5 yaşında ve 5 aylık 2 bebegı var 5 aylık olan besıkten düşmüş bebegımı bulamadım diye ağlıyordu sonra eşi bulmuş çıkmışlar dışarı cehennem burası dedi kahroldum her yer kar soğuk Allahım yalvararak dua ediyorum bir daha olmasın diye çok üzgünüm midem bulanıyor üzüntüden 😭
maysa-19 otomatikanne dün gece bı turlu uyuyamadım içim sıkıldı sürekli ayağıma kramp girdi şuan şoktayım resmen.batidayiz yaklaşık bi ayı geçti burdada sürekli ufak depremler oluyordu önce uğultu sonra sallanma TV açık değilse baya baya hissediliyordu.hep diyordum inşallah böyle olur geçer büyük olmaz diye malesef kötü haber geldi . inşallah can kaybı çok değildir çok çok üzgünüm
Gryffindor Ben de mahvoldum eşim işe giderken uyandırdı söyledi. Ciğerim yanıyor sanki. Ah güzel insanlarımız Ahh yavrular ah umutlar hayaller her şey dümdüz oldu 🥺