minikurabiyeninannesi Seyturak yeni diye güvenmeyin lütfen gerekli şeylerinizi alın ve çıkın.. uyarı verildi artçılar bile çok şiddetli 😞 battaniye mont yiyecek vs fazla fazla alıp çıkın lütfen
Seyturak minikurabiyeninannesi çıksam bile 1 saate eşim işe gidecek 🤷♀️ Allah’a emanetiz resmen şuan
minikurabiyeninannesi Seyturak işe gidilecek gibi değildir diye tahmin ediyorum ya hiç riske atmasa mı 😞
Esleminannsi029222 Seyturak eşim askeri personel agridayiz göreve gitti evde kızım ve ben varım yani komsumuz askeri personel o ise gitti rabbim herkesin yardımcısı olsun bir daha yasatmasin
Seyturak minikurabiyeninannesi kimsem yok🙂 şansa mı diyim bugün hastane randevum vardı 10 40 ta. Daha erken giderim herhalde orada beklerim belki. Rabbim hepimizin yardımcısı olsun inşallah sizde hissettiniz mi hangi şehirdesiniz
minikurabiyeninannesi Seyturak ben istanbuldayım hissetmedim ama bebeğimi beslemek için uyandığımda fark ettim deprem olduğunu ne tesadüf ki o esnada bebeğim ağlayarak uyandı
beyazgunes22 Urfa Viranşehir çok kötü hissettik beşik gibi bebeğimi mi koruyayım dışarı mı çıkalım bilemedik eşim çocuğu aldı battaniye felan koştuk dışarı yağmur da var ama arabamız olmadığı için mecbur Şuan içeri girdik
343458 Seyturak çok gecmıs olsun bızde sıvastayız ben hissetmedım ama Sivas gbı bır yerde dışarda durmak çok zor su an .